sobota, 2 listopada 2013

Roladki drobiowe.

Moje ulubione danie obiadowe:)


Składniki:
2 połówki piersi kurczaka
2 ogórki kiszone
2 plastry sera
musztarda
1 cebula
4 duże pieczarki
przyprawy, sól, pieprz, mąka pszenna

Skrobiemy sobie ziemniaczki, wstawiamy w osolonej wodzie i gotujemy. Jak gotują się nasze ziemniaki, robimy roladki.
Piersi kurczaka kroimy na pół, lekko rozbijamy tłuczkiem, u mnie wyszło 5 roladek bo z polędwiczek zrobiłam jeszcze jedną.
Smarujemy musztardą, kładziemy plasterki ogórka kiszonego, na to pół plastra sera i zwijamy roladkę.


Nasze roladki obtaczamy w mące wymieszanej z przyprawami, smażymy na tłuszczu.
Gdy nam się podsmażą na jednej stronie przekręcamy na drugą i dodajemy pokrojoną w kostkę cebulę i pieczarki, przykrywamy pokrywką i dusimy do miękkości mięska i pieczarek.
Ja już nie podlewam wodę bo cebula( u mnie cukrowa) i pieczarki puszczą wystarczająco soku, również nie zagęszczam bo na naszych roladkach jest mąka.


Gdy duszą się nasze roladki, możemy zrobić surówkę.
U mnie tarta na najdrobniejszych oczkach cebula, marchewka i jabłko wymieszane z majonezem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz