poniedziałek, 11 stycznia 2016

Biała sałatka.

Bardzo smaczna sałatka.


Składniki:
250 g piersi z kurczaka
puszka fasoli białej
4 jajka
125 g mozzarelli
200 g marynowanych pieczarek
6 łyżek majonezu
kostka rosołowa


Pierś z kurczaka gotujemy w wodzie z kostką rosołową. Po przestudzeniu kroimy w kostkę, ugotowane jajka oddzielamy białka i też siekamy. Fasolę odsączamy i dodajemy do reszty składników, to samo z pieczarkami które kroimy na mniejsze kawałeczki. Mozzarelle kroimy w kostkę. 
Majonez ucieramy z żółtkami. Wszystkie składniki mieszamy i nakładamy do salaterek i dekorujemy majonezem z żółtkami ( ja dodatkowo zrobiłam kleksa z samego majonezu ) lub wszystko razem mieszamy, to zależy jak lubimy.
SMACZNEGO



9 komentarzy:

  1. Pychotka, uwielbiam takie sałatki :) Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiesiu :) my też uwielbiamy :)
      Również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aniu podoba mi się ta pyszna sałatka, muszę zrobić koniecznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko polecam :) ja na pewno będę ją robić częściej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. No coś dobrego taka sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zrobiła, nasze smaki :) Pozwoliłam sobie zamieścić ją na swoim blogu oczywiście z odniesieniem do Twojego przepisu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo mi miło ze posmakowała :)
      Widziałam wyszła super i oczywiście polecam się na przyszłość :)
      Również gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ależ się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga :) Zdjęcia tylko dopełniają dzieła, jakie tworzysz pyszności! Ta sałatka wygląda wręcz cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń